brand concept

RYU

RYU aspires to manufacture products with the concept of “wit”or sophisticated humor paying attention to detail without cutting corners
This is a reflection of the designer’s attitude in seeking “high fashion” in its true sense and without being limited by nationality or gender
It is the policy of RYU to create something people will be attached to even if they no longer wear or use it

 

RYUの洋服作りは「Wit」すなわち「上質なユーモア」をコンセプトに一切手を抜かない細部にまで拘ったモノ作りを心掛けています
ナショナリティ・ジェンダーにとらわれる事なく 本当の意味でのHight Fashionとは何かを日々追求している姿勢がそういった部分にまで反映されています
RYUのブランドポリシーは たとえ着れなくなったり使わなくなっても手放せないモノを作る事です

RYU aspires to manufacture products
with the concept of “wit” or sophisticated
humor paying attention to detail
without cutting corners
This is a reflection of the designer’s
attitude in seeking “high fashion” in
its true sense and without being
limited by nationality or gender  
It is the policy of RYU to create
something people will be attached to
even if they no longer wear or use it

 

RYUの洋服作りは「wit」すなわち「上質なユーモア」
をコンセプトに一切手を抜かない細部にまで拘った
モノ作りを心掛けています
ナショナリティ・ジェンダーにとらわれる事なく
本当の意味でのHigh Fashionとは何かを
日々追求している姿勢がそういった部分にまで
反映されています
RYUのブランドポリシーは
たとえ着れなくなったり使わなくなっても
手放せないモノを作る事です